What a wonderful world

10 april

Selamat melangkah satu tapak menuju kematian jija…
Haha, happy birthday to my self..
Moga panjang umur, moga dimurahkan rezeki,harap benda baik selalu berlaku, amin…
Aku bersyukur kepadamu Ya Allah..

Hari ni 28 march

Beberapa hari je dah bulan april… Resah hati menyeliputi diri. Ape yang akan berlaku, berapa banyak kejutan, berapa banyak kepedihan, berapa banyak kesengsaraan, berapa banyak dugaan, berapa banyak kebahagian, berapa banyak kemanisan, kita semua akan tempuhi juga.. Harapan yang mengunung sentiasa ada, semangat yang membara menyeluruh membakar, Kerana Tuhan yang maha Esa sentiasa ada, Aku akan cuba sedaya upaya… Amin ya Allah, amin….

Haiiiyakkkkk……!!!!!!

Ahahaha… adib juhari a.k.a pokjo.. dalam kelas dia lelaki aku respect, geram, menyirap, takde la dia jenis yang hormat orang, kalau gurau dia aku tak ambek kesah, sbb dia jenis yang hormat orang.. tak suka mengaibkan orang.. dalam banyak2 lelaki aku paling hormat sekali dalam kelas adalah muhammad adib juhari pokjo gila….

Tak

2 bulan…… dalam mase dua bulan pada awal tahun, aku sengaja membusy kan diri sendiri… takde tempat nak lari, so dok sekolah je.. Selalu balik petang.. kadang2 sabtu ahad pon datang sekolah.. Kiranya hari2 duduk sekolah, sayang sekolah punye pasal.. penat tu yes mmg ade, last year.. lepas stay nak belajar betol2… Aku tanak azam je yg lebih.. aku nak bantu diri sendiri untuk berubah.. insyaAllah.. Aku akan berusaha lebih dan lebih. amin. Ya Allah, kau permudahkan lah untuk diri ku yang inginkan perubuhan, untuk menuju ke arah mu… amin yarabal alamin….

3 20 pagi… lagi 2 jam setengah ,bangun jogging…